[smartdoctor] Re: OD: Re: Novo ugovaranje

  • From: "Nanou" <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 May 2013 11:54:50 +0200

Pa kako možete tako reći da odvjetnik neće nas male timove moći pomoći, pa mi smo članovi Kohoma kao i IO, plačamo članarinu kao i svi koji to plačaju, a na kraju smo izabrali potpisivanje na preporuku IO, jer smo sve te godine sustavno zakinuti, a sada je prvi put da nam se nudi alternativa, da budemo plačeni za svoj realni rad, a ne da svaki mjesec PU šalje obavjest da smo prekoračili maksimum od 10 % glavarine.Priznajmo da ne potpisivanje ipak pogoduje samo velikim timovima,to je več rečeno,a to što je bilo sve te godine, a ipak smo bratski trpili tu "nepravdu" za veči cilj. Zadnja sam u Istri tada potpisala kad se nije naplačivala participacia i bila uskračena godinu dana onih dodataka za više neznam što su pretstavljali, cezih ili sl.To što imamo manje timove ne znači da smo manje vrijedni i nemojte nas više na taj način obilježiti, svi dobro znamo da postoji mali miljun razloga za takva stanja. Smatram da je tako nešto u najmanju ruku nekorektno pomisliti i napisati na listi.

Ventilacija uspjela,
ugodna nedelja svima.
Nanou

-----Original Message----- From: dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
Sent: Sunday, May 05, 2013 10:03 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] OD: Re: Novo ugovaranje

Dobra je ona izreka:"Uzdaj se u se i u svoje kljuse". Isti princip primjenili su i clanovi IO. Odlucili su se za saku kuna.
Lp Lada
* Izvorna poruka *