[smartdoctor] Re: Novo ugovaranje

  • From: "Goranka" <goranka.cividini3@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 May 2013 17:15:42 +0200

Slažem se. I meni je vrabac draži
  ----- Original Message -----
  From: Ivana Prpić
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, May 02, 2013 3:47 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: Novo ugovaranje

  Ne mogu a da se ne nadovežem na temu  ugovori da ili ne---- potpisati ( "biti
ili ne biti" pitanje je sad!!!!).

  MOram priznati da mi je ovaj tjedan jedan od težih u životu, jer je sutra rok
a ja još nisam odlučila, već sam u ovih mjesec dana a naročito ovaj tjedan
promijenila odluku barem jedno tisuću puta,jer sam  ja sam takodjer srednji tim
sa svom opremom i u pravilu bi mi financijski više odgovarao novi ugovor.

  ALI

  kako sam vrlo skeptična prema HZZO .u i kad darove dijeli , a i užasni sam

  ziheraš,  ne mogu a da ne pitam kolege koji će potpisati ili su već
potpisali, da li su razmišljali o mogućnosti da bi ovaj ugovor koji vrijedi
samo do kraja godine mogao biti

  ponuda poput one sa nedavnim aneksom, kojim će anulirati stari u ugovor koji
im vrijedi do 2021. i da će na taj način  nakon donošenja novog proračuna RH

   (kao što lijepo stoji u ugovoru )biti       primorani potpisati sve što će
im HZZO servirati 2014.godine.

  Neću coprati jer  to može biti i bolje od sadašnjeg, ali znajući što je "
trulo u državi Danskoj"jako sam skeptična, pogotovo što sama mogućnost
jednostranog mjenjanja cijene DTP-a

  između dvije ugovorne strane i ne uvažavanja primjedbi od strane struke
pokazuje dobronamjernost ugovora.

  Nekako se ne mogu oteti dojmu da mi je bolji vrabac u ruci nego golub na
grani, i dao Bog da sam u krivu i sve mi se  čini da ovu noć neću mirno spavati.

  lijepi pozdrav

  Ivana Prpić Znidarčić