[smartdoctor] Re: NOVI LIST 27-08-2012

  • From: "Magdalena Nardelli" <ambulanta-babino-polje@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Aug 2012 08:46:16 +0200

Otoci koji imaju telemedicinu imaju i e-usavršavanje jednom mjesečno-sestre,
liječnici i primalje.Svi dobijemo bodove od svojih Komora.
Ja se zajedno s mojim pacijentima srijedom spajam s kardiolozima na Križinama u
Splitu za konzultacije, a Holter na očitanje šaljem kardiolozima na Firule.
Hitne konzultacije nema jer zavod nije uspio dobiti kardiologa za 24 satnu
pripravnost za telemedicinu.
Meni je ovo što imam super i koristim maksimalno koliko mogu.Upravo se radi na
aktivnom uključivanju KoHOMa u program edukacije.Uspostavlja se služa
konzultacije iz dermatologije.Mogućnost konzultacije s neurolozima također već
postoji. Pozdrav iz TMPC-007(telemedicinski područni centar Mljet) Magdalena.