[smartdoctor] Re: NOVI LIST 27-08-2012

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Aug 2012 07:38:06 +0200

Mi na otoku Ugljanu i Pašmanu pojma nemamo o tome , mislim da to nigdje
nitko ozbiljno ne radi , mislim da je to isisavanje novaca za onih gore
nekoliko zaposlenih i mislim da je to pitanje za DORH (ma što god to
značilo).

Magdalena , radite li vi što preko tih institucija ?

Tko je dobio besplatne e - edukacije ?

Uvrijeđena sam osobno ovom sumom potrošenih novaca na ništa, a moja djeca
će vraćati te kredite.

Silvestra