[smartdoctor] Re: NEMAM HRABROSTI

  • From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 May 2013 20:39:20 +0200

Za moje Varaždinke i Varaždince

nakon svih ovih mjeseci pregovaranja, dogovaranja, nije mi bila potrebna ni
dulja ni kraća konzultacija ni sa sobom a ni sa kolegama oko NEPOTPISIVANJA
novih ponuđenih ugovora.
Nakon svih mogućih prezentacija, sastanaka, objašnjavanja moja je moralna
dužnost da održim svoju riječ i NE POTPIŠEM novi ugovor.
I moja 4 primjerka su nepotpisana, sa adresom direkcije  na dnu ugovora i
prezimenom drVarge, što god to u budućnosti značilo.

Pozdrav svim KoHOM-ovcima

P.S. i nisam financijski "propala" ni ja niti moja obitelj one dvije godine
nepotpisanog aneksa i uskrate sredstava od strane HZZO-a