[smartdoctor] NEMAM HRABROSTI

  • From: "Vlado Bjelajac" <vlado.bjelajac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 May 2013 17:14:03 +0200

Dragi svi,

vaš Neradnik vam svima čestita Praznik rada.

Na ovaj mail potakli su me mnogi odvažni ljudi spremni na rizik.

MOJ ZAJEB

Prije 7 godina, odlučio sam  podići stambeni kredit. Odabrao sam Splitsku
banku, obzirom da je ona imala posebne odnose sa HLK. Imamo i zajedničku
karticu (članska i bankovna skupa). Baš u toj banci nas liječnike posebno
cijene (koji sam ja bio naivac).
Obratio sam se svojoj pacijentici koja radi u toj banci.Savjetovala me je da
uzmem kredit u Švicarskim francima jer je najpovoljniji.Imao je znatno nižu
kamatu od kredita u eurima. I ona sama je uzela takav stambeni kredit. Nije mi
spominjala nikakav rizik. Usput su mi spomenuli i neke promijenjive
kamate.Nisam ni znao što je to. To bi bila neka sitnica oko usklađivanja nečeg
s nečim.Skupio sam garancije i naivno krenuo potpisivati ugovore. Potpisao sam
sve što su stavili pred mene, pa i da pristajem na promijenjive kamate.
Rezultat: kroz 3 godine rata se kredita udvostručila. Dio zbog rasta franka na
tržištu,ali dobar dio jer su povećali kamatu.
Sreća da se formirala udruga Franak (KoHOM nas dužnika), te njihovi predvodnici
vode borbu po sudovima i u medijima, a mi članovi ih podržavamo.

NOVI HZZO UGOVORI

Privlačno nude bolju zaradu klikanjem DTP-a.
HZZO zadržava pravo da mijenja cijene DTP-a, bez pristanka liječnika.
Stari ugovori nam vrijede do potpisivanja novog,odnosno do 2021.godine.
Novi ugovori vrijede samo još 8 (osam) mjeseci,odnosno do 31.12.2013.,s
mogućnošću produženja ovisno o datumu donošenja državnog proračuna RH za
2014.godinu (dali će  u tom proračunu biti dovoljno novaca ili ne za nas?)

NEMAM HRABROSTI

Nakon mog prvog zajeba 2006.godine, nemam više hrabrosti potpisivati
financijske ugovore sa promijenjivim kamatama i bez dugoročnijih garancija da
se neće pogoršati moje financijsko stanje. Financijska situacija se može uvijek
pogoršati,zbog raznih razloga, ali ne više zbog mog slijepog potpisivanja svega
i svačega.
Potpisivanje rizičnihn ugovora prepuštam odvažnima i hrabrijima od mene.

DA TE TVOJ RAD HRANI
KoHOM MORA DA TE BRANI

 Vlado Neradnik Ziheraš