[smartdoctor] Re: NEMAM HRABROSTI

  • From: ordinacija štritof <ordinac5@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 May 2013 19:14:19 +0200

Evo i mene Štrumfa veterana. Nakon duljih konzultacija sa sobom samim, a
kasnije i s kolegama donio sam odluku da NE potpisujem. Čak nije ni toliko
zbog financijske strane, koliko zbog nesigurnosti s pravne. Iako razočaran
brojem ljudi koji potpisuju, zadoljan sam da nas ima koji razmišljamo
svojom glavom. Ovom prilikom šaljem veteranske pozdrave Vladi neradniku, a
zatim svima nepotpisnicima. Nemam ništa protiv da kolege nakon izračuna
svoje financijske konstrukcije i inih drugih razloga potpišu, ujedno i njih
pozdravljam.
Papa Štrumf

Dana 2. svibnja 2013. 16:42 Željka Svatović Blažević <