[smartdoctor] Re: Kartagu treba razoriti

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Oct 2014 10:01:56 +0200

Tako je , treba se boriti da se priča završi do kraja
Čemu onda sav taj lom (lomljavina ) koju smo prošli odlaskom u zakup(ni bolovanja, ni godišnjeg odmora, ni porodiljnog.....) Sada je na kongresu HDOD analiza HZZO pokazala razliku u vrsti i količini usluga koncesionara i domskih Neka mi domski kolege ne zamjere. Ne bih ni ja bila motivirana raditi za administraciju .
Dana 16.10.2014. 8:40, Vikica Krolo je napisao:

Bilo bi super kada bi naše pisanje imalo takvu moć koju ti navodiš!

Onda idemo korak dalje:

Da, koncesiju u zdravstvu treba ukinuti kao nešto neprirodno (koncesija na zdravlje i bolest???).

Slijedeće:

Domove zdravlja u ovakvom obliku treba ukinuti.
Sva liječenja u PZZ dati u privatne prakse, a DZ ostaviti preventivu, dio specijalistike (rtg, dijalize).
Zašto?
Zato što ordinacije ne proizvode gubitke kao DZ, zato što su doktori odgovorniji od ravnatelja i činovnika kada je u pitanju zdravlje pacijenta.
Zato što bi se liječnici izjednačili u pravima i obvezama.
(Da izdvajanje nije nemoguće primjer su kuće njege).

Treće:

Takve PRIVATNE PRAKSE bi se trebale moći prodavati ili nasljeđivati.
Sada je to nemoguće, ali vrijedilo bi se za to boriti, zar ne?

O svemu ovome će biti još puno riječi i akcija.

Idemo korak po korak.

Za početak KONCESIJU TREBA UKINUTI, sve vratiti u privatne prakse, i kolege u DZ privatizirati.

Slušaju li ovo vaši u Zagrebu?
Ako ne znaju ići naprijed (nego vuku nazad) - dogodit će im se ono čega se najviše boje - izgubit će izbore (na bilo kojoj razini).

Dana 16. 10. 2014. 07:45 osoba <mmeri1399@xxxxxxxxxxx <mailto:mmeri1399@xxxxxxxxxxx>> napisala je:

    Ljudi ne tupite po ukidanju koncesija jer su vas u gradu Zg
    ozbiljno shvatili pa u PRIJEDLOGU Plana i programa zdravstvene
    zaštite ih ukinuše za pzz te ih imaju namjeru ubuduce davati
    iskljucivo za medicinu rada!Nadam se da taj prijedlog nece proci,
    ali da ga takvog žele progurati, žele!
     Čini se po vasim napisima da ih stvarno treba ukinuti.
    Ja znam da mislite na oblik ugovaranja koji se zove koncesija i da
    se ne mislite vracati u dz, ali oni po gradskim uredima misle na
    temelju ovoga sto iznosite da se zelite vratiti( svako na svoj
    nacin tumaci).
    Vi jeste za biti privatnici, ali ne kao koncesionari vec imati
    privatne prakse u ugovornom odnosu s osiguravajucom kucom kako god
    se zvalo, ali ne koncesija, jel?!

    Meri M

    15.10.2014., u 22:32, "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx
    <mailto:bari.sita@xxxxxxxxxxx>> napisao:

    Viki,radi koncesije u zdravstvu(da bi se mogla uvesti) su
    mijenjali cijeli zakon...Do tada je uvođenje tržišne kategorije u
    djelatnosti od posebnog državnog interesa bilo
    protuzakonito....Koncesija je „silovanje“ takvih POSEBNIH
    sustava...Sjećate se najboljeg komentara na listi-to je kao da
    vatrogascima naplatimo potrošnju vode...

    Jurković (prema njegovim izjavama-tvorac koncesije u PZZ-u
    ...)...je bio ponosan na svoju ideju koja će riješiti sve
    probleme u PZZ-u...TKO SMO MI ZAPRAVO???Naravno da to ni dan
    danas ne znamo!

    Iako je bio ozbiljno i višekratno  upozoren da nas u PZZ  ima
    svih vrsta (domski,nedomski,u prostoru DZ,van prostora DZ u
    svojem/tuđem vlasništvu itd...) i da koncesijska naknada ne može
    štimati a da netko ne bude diskriminiran......oglušio se,....sve
    nas  da ne velim što i otišao bez traga....kao i mnogi do sada
    koji sve zbrljaju i odu...Meri je svojom upornošću doprinijela
     da sud donese jedinstveni princip po pitanju koncesijskih
    naknada u PZZ-u;ali  kao i svaki sud kad je PZZ  posrijedi-uvijek
    se odluči da nam SVIMA  jednako ODUZME...Nikad im ne padne na
    pamet da nam jednako daju...

    Svakako,koncesija je totalni promašaj...služi punjenju džepova
    općinara..Najveći APSURD ja da ih  pune liječnici-služba kojoj su
    oni  DESETLJEĆIMA po zakonu bili dužni davati sredstva za
    unapređenje rada-a dokazano to nisu činili(saborski
    izvještaji,bili na listi..)...Općine i gradovi su se oglušili na
    svoje zakonske  obveze financiranja nas-a sad mi  financiramo njih...

    Svakako,Kartagu treba razoriti...:) Ida