[smartdoctor] Re: Kartagu treba razoriti

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 15:41:35 +0200

Bravo!
Kao i uvjek odličan-pet.Steta sto nema deset.

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

Šalje: dubravka <ordinacija.cvjetovic@xxxxxxxxxxx>
Datum: 16.10.2014. 18:23 (GMT+01:00)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Naslov: [smartdoctor] Re: Kartagu treba razoriti

Zašto ste napustili bogati Disneyland ?

Šalje: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
Datum: 16.10.2014. 12:01 (GMT+01:00)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Naslov: [smartdoctor] Re: Kartagu treba razoriti

Kolegice stalno objede protiv domskih liječnika jesu li na kongresu naveli kako
su im opremljene ordinacije, koliko puta ih je ravnatelj pitao o njihovim
problemima, koliko puta je sazvao sastanke domskih liječnika, dali je na
kongresu bilo ocjene rada ravnatelja domova zdravlja ?

Dana 16. listopada 2014. u 10:01 "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx> je napisao/la:
Tako je , treba se boriti da se priča završi do kraja
Čemu onda sav taj lom (lomljavina ) koju smo prošli odlaskom u zakup(ni
bolovanja, ni godišnjeg odmora, ni porodiljnog.....)
Sada je na kongresu HDOD analiza HZZO pokazala razliku u vrsti i količini
usluga koncesionara i domskih
Neka mi domski kolege ne zamjere. Ne bih ni ja bila motivirana raditi za
administraciju .
Dana 16.10.2014. 8:40, Vikica Krolo je napisao:
Bilo bi super kada bi naše pisanje imalo takvu moć koju ti navodiš!

Onda idemo korak dalje:

Da, koncesiju u zdravstvu treba ukinuti kao nešto neprirodno  (koncesija na
zdravlje i bolest???).

Slijedeće:

Domove zdravlja u ovakvom obliku treba ukinuti.
Sva liječenja  u PZZ dati u privatne prakse, a DZ ostaviti preventivu, dio
specijalistike (rtg, dijalize).
Zašto?
Zato što ordinacije ne      proizvode gubitke kao DZ, zato što su doktori
odgovorniji od ravnatelja i činovnika kada je u pitanju zdravlje pacijenta.
Zato što bi se liječnici izjednačili u pravima i obvezama.
(Da izdvajanje nije nemoguće primjer su kuće njege).

Treće:

Takve PRIVATNE PRAKSE bi se trebale moći prodavati ili nasljeđivati.
Sada je to nemoguće, ali vrijedilo bi se za to boriti, zar ne?

O svemu ovome će biti još puno riječi i akcija.

Idemo korak po korak.

Za početak  KONCESIJU TREBA UKINUTI, sve vratiti u privatne prakse, i kolege u
DZ privatizirati.

Slušaju li ovo vaši u Zagrebu?
Ako ne znaju ići naprijed (nego vuku nazad) - dogodit će im se ono čega se
najviše boje - izgubit će izbore (na bilo kojoj razini).

Dana 16. 10. 2014. 07:45 osoba <mmeri1399@xxxxxxxxxxx> napisala je:
Ljudi ne tupite po ukidanju koncesija jer su vas u gradu Zg ozbiljno shvatili
pa u PRIJEDLOGU Plana i programa zdravstvene zaštite ih ukinuše za pzz te ih
imaju namjeru ubuduce davati iskljucivo za medicinu rada!Nadam se da taj
prijedlog nece proci, ali da ga takvog žele        progurati, žele!
Čini se po vasim napisima da ih stvarno treba ukinuti.
Ja znam da mislite na oblik ugovaranja koji se zove koncesija i da se ne
mislite vracati u dz, ali oni po gradskim uredima misle na temelju ovoga sto
iznosite da se zelite vratiti( svako na svoj nacin tumaci).
Vi jeste za biti privatnici, ali ne kao koncesionari vec imati        privatne
prakse u ugovornom odnosu s osiguravajucom kucom kako god se zvalo, ali ne
koncesija, jel?!

Meri M

15.10.2014., u 22:32, "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx> napisao:

Viki,radi koncesije u zdravstvu(da bi se mogla uvesti) su mijenjali cijeli
zakon...Do tada je uvođenje tržišne kategorije u djelatnosti od posebnog
državnog interesa bilo protuzakonito....Koncesija je „silovanje“ takvih
POSEBNIH sustava...Sjećate se najboljeg komentara na listi-to je kao da
vatrogascima naplatimo potrošnju vode...

Jurković (prema njegovim izjavama-tvorac koncesije u PZZ-u ...)...je bio
ponosan na svoju ideju koja će riješiti sve probleme u PZZ-u...TKO SMO MI
ZAPRAVO???Naravno da to ni dan danas ne znamo!

Iako je bio ozbiljno i višekratno upozoren da nas u PZZ ima svih vrsta
(domski,nedomski,u prostoru DZ,van prostora DZ u svojem/tuđem vlasništvu
itd...) i da koncesijska naknada ne može štimati a da netko ne bude
diskriminiran......oglušio se,....sve nas da ne velim što i otišao bez
traga....kao i mnogi do sada koji sve zbrljaju i odu...Meri je svojom upornošću
doprinijela da sud donese jedinstveni princip po pitanju koncesijskih naknada u
PZZ-u;ali kao i svaki sud kad je PZZ posrijedi-uvijek se odluči da nam SVIMA
jednako ODUZME...Nikad im ne padne na pamet da nam jednako daju...

Svakako,koncesija je totalni promašaj...služi punjenju džepova
općinara..Najveći APSURD ja da ih pune liječnici-služba kojoj su oni
DESETLJEĆIMA po zakonu bili dužni davati sredstva za unapređenje rada-a
dokazano to nisu činili(saborski izvještaji,bili na listi..)...Općine i gradovi
su se oglušili na svoje zakonske obveze financiranja nas-a sad mi financiramo
njih...

Svakako,Kartagu treba razoriti...:) Ida