[smartdoctor] Re: Kartagu treba razoriti

  • From: Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Oct 2014 09:24:17 +0200

Meri, znači li to da predlažu da smo mi domski zauvijek zarobljeni i
ostajemo domski? ak je tako moram počet tražiti drugi posao... jer bez
obzira na pobune, dragi kolege, mislim da nitko od vas u koncesiji ne želi
raditi za našu plaću (konkretno, moja za 9 mj 7800 na ambulantu od 2300
pacijenata), a da ne spominjem neprestane opomene, kazne, očitovanja i
drugo sa domom zdralja i HZZOom (da ne mislite da smo za to uskraćeni)...
​