[smartdoctor] Re: HLK - PZZ - dopis HZZO-u

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2014 18:59:42 +0200

Sve je to u redu, ali...
Ne plaćaju u SVIM županijama najam + koncesija (neki ne plaćaju najam
uopće, a neki ga plaćaju manje, bez nameta sa PDV-om), pa je pomalo nejasno
kako svima podići isto, a da budu svi izjednačeni (kao i obično, jako smo
složni).

Slažem se da je visina hladnog pogona bezobrazno niska s obzirom na stvarne
troškove ordinacija.
To je i bio jedan od razloga zašto smo bili protiv potpisivanja novog
modela ugovora sa HZZO-om.

Prema tome ovo je krivi put.

Ispravno: UOSTALOM SMATRAM DA KONCESIJU TREBA UKINUTI (barem harač).

S poštovanjem svima

Dana 15. 10. 2014. 02:15 osoba "Ljiljana Ćenan" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>