[smartdoctor] Re: HLK - PZZ - dopis HZZO-u

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2014 20:45:29 +0200

Doista , najam opreme i prostora razumijem što je i zašto , ali koncesija -
što to znači  ;  plaćamo da možemo služiti narodu!  Apsurd je sama pomisao
na to. I onda , zašto ne plaćaju koncesiju privatni doktori, koji doista
zarađuju punu cijenu usluge ?  Ne  , nego mi u sustavu javnog zdravstva.
Najtočnija je usporedba sa vatrogascima-!
Oni dakle , doktori sa poplavljenih područja platili su 1250 kuna da bi
mogli narodu pomoć - kao da bi to značilo da su oni koji su u županijama od
toga sebi plaće isplatili - možda nešto učinili na toj organizaciji.
Ili sam u zabludi što se tiče toga tko kome naplaćuje i zašto?

Dana 15. listopada 2014. u 18:59 Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx> je