[smartdoctor] HAZU boli briga...zato skupljati SKZ bisere

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, 'Dr. Marija Klarić' <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>, 'Žaklina Džamonja' <zaklina.dzamonja.dr.med@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2012 11:54:27 +0200

        Žaklina,oni su INERTNI SUSTAV,oni nikad ništa ne žele,oni rade nešto
samo kad moraju...Oni moraju kad ih netko na to prisili.Prisiliti ih se može
samo dokazivanjem i piljenjem...Ovaj puta na našoj strani su i njihovi
STRAHOVITI MINUSI-pa će zaista nešto i morati poduzeti JER IM GORI POD
PETAMA....Mogu odabrati ponovo NEEFIKASNE  požarne mjere-da nas za nešto opet
kazne(bili krivi ili ne),ILI NATJERAJU NA NEKO NOVO BILJEŽENJE(ali nisu pri
kraju vlasti pa će ih  profulani potezi ponovo koštati).Zato trebaju vidjeti da
sve naše kazne i sva bilježenja  ne mogu nadoknaditi minus u blagajni koji
proizvodi uglavnom SKZ- BEZ NAŠE POMOĆI(ima i kod nas toga,ali u daleko manjem
opsegu-a osim toga kod nas je to "kažnjivo djelo",pod kontrolom).IDA

P.S.Zapamtiti,zaboravite logiku vi koji ulazite(nad vratima HAZE).Skenirajte
sve SKZ  nalaze i skupljajte bisere na stranu ,rekli smo već odavno...

I nadam se da u prikrajku ne čekaju privatna osiguranja koja nude čarobna
rješenja(A TAKVIH NEMA),JER SAM TAKVE GLASE ČULA IZ HUP-a....s privatnim
osiguranjima na snagu stupa "SICKO"-zdravlje samo za bogate-obavezno pogledati
tko nije....a oni  dr koji očekuju euriće-jako će se zeznuti-jer dobiju
osiromašenu populaciju u skrbi s još manjim sredstvima za socijalno zdravstvo-a
PZZ će biti u toj SOCIJALNOJ  kategoriji u svakoj konstelaciji
snaga...Dakle,neka prestanu krivo računati i malo SI NEKAJ I PROČITAJU...