[smartdoctor] Re: Evidencija broja potpisanih ugovora na dan 6.svibnja 2013.god.

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 May 2013 10:44:09 +0200

Samo  10 tj. 21 od 2500 oni drže za frendove ????

Pa mi ih svi volimo.

Ne samo tih 10 među kojima sam i ja, iako , ona 2 koja bi trebala ostati
meni a koje oni nisu potpisali još nisam poslala jer nemam vremena svaki dan
ići na poštu i čekati red. Doduše, već sam toliko na pošti da znaju moj OIB
napamet.