[smartdoctor] Re: Evidencija broja potpisanih ugovora na dan 6.svibnja 2013.god.

  • From: "Marija 2" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 May 2013 20:14:23 +0200

-ili su stomatolozi manje zahtjevni od obiteljske med ili su njihovi ugovori
za njih povoljniji!'?imaju bar kakvu takvu košaricu i u radno vrijeme neke
stvari mogu raditi i naplatiti

-to govori o nama samima ,ima nas s po kojim kralješkom
manje------POTPISIVAĆI NIJE POŠTENO DA NEKI  STALNO RACIONALIZIRATE i
koristite NEIZMJERNO TROŠENJE U SVAKOM SMISLU  manjeg postotka kolega

-svi smo mi ponekad i pacijenti veći ili manji  MKB  F...

-KoHOM  ima čvrstu i stabilnu bazu koju bi s dobrim vođenjem trebalo
proširiti,svatko je dobrodošao,dapače

-teško mi je prihvatiti da je IO isključivo odluku o potpisivanju ugovora
DA-NE donosio SAMO NA TEMELJU IZRAČUNA ZA SVOJU ORDINACIJU

Zar CILJEVI KoHOM a nisu PUNO ,PUNO VIŠI od bilo kojeg isključivo osobnog
interesa?

-želim vjerovati da je IO mislio i gledao i šire i dalje od ponuđenog
izračuna,(varijabilna vrijednost koeficijenta,vremenski normativi,nerealna
vrijednost hladnog pogona.)ili

pak IO NEŠTO ZNA ŠTO MI DRUGI NE.

-za mene bolna istina,TOTALNO NEPRIHVATLJIVO!!!Od kuda nam pravo bilo što
više tražiti da nam ishodi HLK (pozvali su na nepotpisivanje aneksa,na
nepotpisivanje zrikavaca,na nepotpisivanje ovog ugovora koji je za sve
timove(veliki,srednji,mali )na duže vrijeme nesiguran,ponižavajući,zvjezdice
na vratima)ili PZZ koji gine za svaki milimetarski pomak

-dosadašnji model financiranje je definitivno neprihvatljiv i treba ga
mijenjati ali ne pošto poto i parcijalno

-novi ugovori NE SMIJU BITI PROMJENA STARIH U HODU

UMORNI SMO OD HODANJA!!!!! Barem neki(možda oni stariji pa naivni)

      ali kako kaže Vlado-neradnik

KREPAT MA NE MOLAT

     srdačan pozdrav svima,

Marija