[smartdoctor] Re: Evidencija broja potpisanih ugovora na dan 6.svibnja 2013.god.

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 May 2013 13:32:35 +0200

    zanimljiva je  činjenica   da stomatolozi  svaki ponuđeni ugovor
potpisuju  sa 100  %  !! ? i  to se već  dešava
     godinama

    zanimljiva je činjenica  da  kod naših  manje  više uvijek isti  potpisuju
anexe, participacije , ---   uz

   glasno razionaliziranje  / što je samo površinska argumentacija   kako bi se
osigurao  dobar vlastiti san, a ne  mudro, argumentirano strateško vođenje/
ili ona poznata "  potpisali su i drugi  pa  sanm onda i ja "

   zanimljiva je činjenica   da  kohom  ima  jako dobru i čvrstu   OSNOVNU  i
stalno postojanu bazu   kojoj se
  vidi čuda- pridružuje sve više pedijatra

  zanimljiva je činjenica   da je io kohoma  odluku za cijelu grupu donosio
temeljem  SVOG  IZRAČUNA ZA SVOJU ORDINACIJU pa se tako i glasalo

  zanimljiva je činjenica  da sam  mislila kako   naše vodstvo treba gledati
dalje i šire ,  kako si sami moramo osigurati psihički  mir , intelektualnu
smirenost te osnovnu materijalnu sigurnost  jer mi obavljamo  vrlo odgovoran,
psiho-fizički zahtjevan posao koji nam je  zapravo životni poziv i  humanistčka
orijentacija,  bez koje ne može  niti jedna  država ,  a to nam do sada  nije
osigurao sustav

  zanimljivo je da smo ušli u komoru  , da imamo dopredsjednika i predsjednika
pzz  komore , a io kohoma
 glasa kontra preporuka pzz komore  i  HLK

    znamo da treba uvesti novi model ugovaranja    u obliku da  se zadovolji
struka ,  ali takavi da  svi  som/ lom
  mogu normalno egzistirati, osiguravati  javno zdrav. zaštitu BEZ STRESA /JER
GA U SVAKODNEVNOM RADU IMAMO I PREVIŠE/  te    NORMALNO  ŽIVJETI  PRIMJERENO
OBRAZOVANJU   KOJEG IMAMO  .

                                                  LP  , HAJ , HAJ UŽIVAJ

             NADICA BEZJAK MUSLIĆ