[smartdoctor] Re: Decapeptyl amp.

  • From: "Ilonka Kasalo dr.med." <ordinacija.opce.medicine.dr.med.ilonka.kasalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 May 2013 11:13:59 +0200

Kolegice, zašto bi Vi pisali zamolbu HZZO-u.Lijek je na bolničkoj listi lijekova za točne određene dijagnoze, ako endokrinolog smatra da djevojčica mora dobiti lijek dužan ju je poslati na bolničko povjerenstvo za lijekove , koje će lijek ili odobriti i djevojčici davati iz njihove ljekarne ili ga neće odobriti i roditelji će morati sami kupovati lijek.

Pozdrav, Ilonka
----- Original Message ----- From: "Vlatka Hajdinjak Trstenjak" <vlatkaht@xxxxxxxxx>