[smartdoctor] Re: DTPizacija

  • From: Lidija Šturman-Prlić <lidija.prlic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 8 Jan 2013 12:36:28 +0100

Postavlja se pitanje što sa vremenom godišnjih odmora i bolovanja, s
obzirom da naš osnovni rad, po novom, ne pokriva niti plaću zamjene, a
kamoli naša primanja tj. bolovanje. Ono što se meni čini problem je da
zamjene za vrijeme GO i bol. postaju polako neizvedive uz novi obim
poslova- vađenje krvi, naručivanje, klikanje DTP-ova.... uz naš pravi rad
koji traži odgovornost i koncentraciju.
Također me zanima indexacija - da li znamo nešto službeno?
 Čudno je da liječnik koji ima bolesnog pacijenta koji više dolazi, narvno
više i troši, nije stimuliran da skrbi o teškom pacijentu, nego bi mu još
trebao , od svojih novaca, plaćati i terapiju. Mislim da bi potrošnju
svakako trebalo staviti u kontekst broja dolazaka , poziva, težine
bolesti.... jer se ovako opet na brutalan način stimulira nerad i bježanje
od bolesnog pacijenta koji nas treba.
Lidija

Dana 8. siječnja 2013. 09:56 Zvonko Kajić <drzkajic@xxxxxxxxx> je

PNG image