[smartdoctor] Re: Bolovanje i LP

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Aug 2012 21:10:29 +0200

Pacijent je možda umro.

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Magdalena Nardelli
Sent: Thursday, August 30, 2012 9:47 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Bolovanje i LP

Molim pomoć.

Pacijent je lučki kapetan c/c od 16.02.2012. radi melanoma
metastaticum,st.post excisionem. Komorbiditetna šifra je T 93.2

2010.obrađen za IK-"invalidnost ne postoji".
Sad je za vrijeme bolovanja obavljao kontrolne preglede  u Zagrebu i
Dubrovniku i obavio fizikalnu terapiju u "Kalosu" od 18.4. do 1.5.2012.
23.7.2012. došao na moj poziv,uzeo uputnicu za onkologa( kontrolorka tražila
pregled)-upoznat da mu je bolovanje produženo 2 tjedna preko LP.Od tada se
više nije pojavio,nije donio nalaz, nije uzeo up za LP niti hranarine za 7
mjesec.

Poslala upit LP-zvala me kontrolorka i rekla da ona nema veze stim, da
postupim po Zakonu o zdravstvenom osiguranju,produžim bolovanje bez prava na
nadoknadu plaće-bez objašnjenja što i kako,samo me otpilila.

Da inzistiram pismenom odgovoru na up za LP? Da zovem pacijenta i zaključim
bolovanje ?Ili produžim bolovanje bez nadoknade-to nisam nikad do sada
radila i ne znam kako to ide.Hvala unaprijed na pomoći,podrav Magdalena