[smartdoctor] Re: Bolovanje i LP

  • From: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Aug 2012 10:44:57 +0200

Slažem se. Ukoliko je postojao medicinski opravdan razlog da bude na bolovanju ja bi tražio od ovlaštenog liječnika HZZO produženje bolovanja, inače bi zaključio onoliko koliko je ovl. liječnik produžio, pa nek se žali.

Neven
ja bi zvala pacijenta, tko zna šta se sve može dogoditi...pa onda odlučiti ovisno o tome dali sam snjime razgovarala ili ne.
LP Nanou