[smartdoctor] Re: Bolovanje i LP

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Aug 2012 10:58:36 +0200

Isto tako, zvao bih, na kraju mjeseca ionako mi je telefon vrlo aktivan jer
moram zvati i za mnogo veće gluposti.  Nema mjeseca da bar za nekoliko
pacijenata ne znam što se događa.  Gotovo nikad nitko od njih više i nije
na bolovanju, ali pola ih je od bolovanja potpuno odustalo (uzeli slobodne
dane) a druga polovina je otišla na posao ali nisu se sjetili da bi to i
mene moglo zanimati (a kako dobivaju plaću s mjesecima zakašnjenja ni
računovodstva ih naravno ne potiču na žurbu).

Dana 30. kolovoza 2012. 10:44 Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx> je