[slikom] Re: zastita dokumenta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Sep 2005 22:04:26 +0200

          Zdravo svima!

Cini mi se da se ovdje mjesaju dvije stvari.
1. Zastita datoteke od brisanja i
2. Zastita wordovog dokumenta od promjena.

Ovo drugo je lijepo objasnio Zlatko. Nisam  provjerio sta se desava kada se
datoteci da atribut read only. Logika bi bila da se tada nemoze obrisati
datoteka.

Gradimir

Slavko:

Pokusao sam zastititi jedan wordov dokument sa "read only", ali mi nije
uspjelo. Kada otvorim dokument word mi kaze da je read only, ali u njemu
mogu sve brisati ili dopisivati. U cemu je stos? Napominjem da imam
microsoftov ofice 2000 engleska verzija.
Slavek