[slikom] Re: zastita dokumenta

  • From: Darko Milosevic <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Sep 2005 13:02:02 +0200

Pa mozes to odraditi na dva nacina.
Jedan je da dokument zastitis sifrom, tako da se u njega ne moze ni uci bez
sifre, a drugi je da ga stavis kao read only.
Prvi nacin je da odes na meni alati, pa u meniju opcije, na nekoj od kartica
mozes to odraditi. Videces tamo ima zastita lozinkom, a drugi nacin ti je
jednostavniji. Odes na lokaciju gde si sacuvao taj dokument, i stanes
cursorom na njega. Zatim otvoris kontekstni meni pritiskom na application
taster, ili u slucaju da tvoja tastatura nema aplikacijski taster, a to je
taster odmah levo od tastera desni Control, onda moras Shift+F10. Zatim
odaberi stavku Propertyes, ili Svojstva, u zavisnosti od toga da li ti je
operativni sistem na Engleskom, Srpskom, ili Hrvatskom jeziku. Kada si
odabrao opciju Propertyes, ili Svojstva, pritisni ENTER, i pronadji TAB-om
stavku Read Only, ili Samo za citanje, i trebalo bi da cujes sheck box not
checked, a ti tu lupi razmak i cuces checked. Zatim idi Apply, pa OK, ili
Close. Pozdrav Dare.