[slikom] Re: zastita dokumenta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Sep 2005 23:48:42 +0200

     Zdravo Violeta!

     Sada je sve jasno. Kada se datoteci da atribut read only onda je ovako kako
si napisala a nesto ranije i Boro je to isto napisao. Ako se primjeni ovo sto je
Zlatko napisao onda nije moguce praviti promjene u tekstu.

Gradimir

Violeta:

Gradimire, ne znam zasto je to tebi logicno? Ako je naglaseno da je nesto
samo za citanje, onda je po meni logicno da nije za uredjivanje. No, is
logiko, na stranu! Ono sto je bitno je cinjenica da kada cekiram "Read
only", u Properties-u nekog dokumenta, onda takav dokument ne mogu da
uredjujem. Prividno, doduse izgleda kao da je to moguce, jer dok je dokument
otvoren, promene se mogu unositi, ali prilikom zatvaranja dokumenta kada
kazemo da zelimo prihvatiti doticne promene, to nece biti moguce. Tada nam
program nudi mogucnost da promene sacuvamo u potpuno novom dokumentu, koji
mora imati drugacije ime, a stari dokument ostaje nepromenjen.

Lakunoc