[slikom] Re: torenti i podzemlje

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Apr 2007 22:09:55 +0200

Caos aleks. Da kad skidas torrent u isto vreme dok ide download ide i
upload.
jedino ne mozes na podzemlje postavljati svoje torrentejer moras da dobijes
posebne privilegije. To mozes ostvariti samo u slucaju da imas ogroman
upload znaci 512 kbps i da ti stalno radi utorrent za od prilike 4 do 5
meseci bi mogla da ocekujes da ti se poveca ratio i to drasticno. na zalost
ne znam kolika je kvota za dobijanje uploader statusa samo znam da je nesto
ogromno.