[slikom] Re: torenti i podzemlje

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Apr 2007 05:53:11 +0200

Bok!

Evo da ti pokusam ovdije odgovoriti iako ova lista nije namjenjena za te
teme jer su tzv. Torrent mreze na neki nacin vrlo bliske crackovima i bave
se u 90 posto ilegalnim razmjenama fileova i programa na mrezi zbog cega
brojne zakonodavne institucije sirom svijeta pokusavaju pronaci nacin putem
kojih bi ih sredstava i resursa bilo najlakse zabranit i onemogucit na
Internetu i to trajno u cemu je svakako najglasnija glazbena industrija, pa
ako dobijemo po prstima od administratora ove liste, onda...

No dakle da ne duljim, da trebalo bi sve ici automatski ako ti nisi
ogranicila u programu uz pomoc koga skidas .Torrent fileove Upload. Inace,
moras voditi racuna da onoliko podataka koliko skines sa servera koje si
navela u svojoj poruci, isto toliko da dozvolis da i drugi mogu skinuti sa
tvog compa. To ces vidjeti u polju za Upload po samom postotku uploudanog
materijala od strane drugih ljudi koji skidaju ono isto sto si ti vec
skinula na svoj comp, dakle tek kad dodjes na 100 posto moci ces trazit
nesto drugo za skidanje. To je tzv. nacelo pravednosti jer upravo na taj
nacin .Torrent mreze omogucavaju brzi protok podataka, a samim tim i
korisnicima mogucnost da brze skinu neki zeljeni file ili program. O tome se
upravo vodila vrlo zanimljiva rasprava na jednoj drugoj listi, pa ti mogu
poslati bitnije mailove iz nje naravno ako hoces, iz kojih ce ti mnoge
stvari bit puno jasnije.

Pozdrav,

David