[slikom] Re: torenti i podzemlje

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Apr 2007 14:45:42 +0200

Ako misliš na upload tvog materijala to nemožeš moraš da imaš dozvolu
administratorasajta a to dobijaš kad dostigneš određeni rejšio. A  ako hoćeš
da sejduješ ono što si skinula samo ostavi torrent klijent da radi kad nešto
skineš i drži što duže možeš, meni jedan fajl odprilike stoji mesec dana pa
ga posle toga obrišem.