[slikom] AutoSizer

  • From: "HASAN" <hasancolak000000@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Apr 2007 05:54:07 +0200

Pozdrav svima!
Na ovoj i na jo¹ nekim na¹im listama, bilo je govora o maksimiziranju prozora
kod otvaranja poruka outlook expresa. Èuo sam da je neko za to napravio i neke
skripte, ali ja sam isprobao jedan program koji to radi, i ne samo to, nego on
mo¾e da radi tu i jo¹ neke funkcije kad mu se zada, ne samo u outlook expresu,
nego u svakom otvorenom prozoru. Velièina programa je 120 kilobajta, a direktan
link je http://www.jfwlite.com/assetup.exe.