[slikom] Re: sound forge

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Nov 2005 17:36:25 +0100

Nema problema prijatelju. U tom smislu sam dao obecanje i Vladu Delicu. A
sad imam za tebe jedno pitanje. Naime, hteo sam da te dodam u moj adresar
(aplikejsn pa enter na dodaj posiljaoca u adresar(. Medjutim, racunar mi
daje povratnu informaciju: ova osoba vec postoji u vasem adresaru. Proverio
sam, tvog imena nema u adresaru i nije mi jasno zasto nece da te upise.
Pozdrav, Lorijan