[slikom] Re: sound forge

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Nov 2005 12:12:13 +0100

Slobodane,

Postoji elegantniji nacin da se to uradi i to tako da tacno znas sta si
markirao. Posto dugo nisam radio u Sound forge-u MORACU U TOKU DANA DA SE
PODSETIM TOG NACINA ALI U SUSTINI SE SVODI NA TO DA pomocu razmaknice
POKRENES MP3 FILE, A
ONDA GA SA TASTEROM ENTER, AKO SE NE VARAM, PREKINES NA ONOM MESTU KOJE CE
BITI POCETAK ONE DEONICE KOJU ZELIS DA ISECES. Nakon toga pritisnes slovo M,
opet ako se ne varam, cime prakticno oznacavas pocetak markiranja te
deonice. Zatim sa razmaknicom pokrenes file do onog mesta koje ce biti kraj
deonice koju zelis da iseces. Naravno, opet sa enterom prekidas snimak i
pritiskas taster na kome je slovo O. Trebalo bi da je deo snimka markiran, a
to mozes proveriti sa razmaknicom jer bi trebao da cujes samo onaj markirani
deo snimka. Potom pritisnes taster delete.

Nadam se da cu do kraja dana imati slobodnog vremena da ti na privatnu
adresu posaljem proverenu verziju mogucnosti koju sam gore po secanju naveo.

Srdacno,

      Sinisa