[slikom] Re: sound forge

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Nov 2005 17:27:09 +0100

Vozdra. Slusaj te ovako svi slikomovci koji koristite anreader moja vam je
preporuka da taj software koristite isljucivo za citanje tekstova jer prvo
to je sasvim realno da nemoze izgovarati rijeci na engleskom jeziku i ako i
neke ima. Drugo anreader ne reaguje na neke znakove ili pak zaglavi u
potpunosti racunar a to se pogotov desava kad koristim njemacke programe i
pogotov u koliko nesto pocinje sa rijeci qualityi i tako to. Zbog ovih
rijeci totalno mi anreader zaglavi a sam neznam zasto pa sam odlucio da
anreader koristim kad citam nase tekstove ako su recimo neke knjige u
pitanju ali sve ovo sto bi moglo biti cool edit sound forge i ostale stvari
kao i chatovi koristim iskljucivo iloquence ma da imam i druge sinteze ali
nije problem u tome sto su one spore pri ukljucivanju nego su sporije zato
sto su iskljucivo podesene za citanje tekstova i onda tastatura sporije
reaguje zbog toga a izuzetno su pod sapi 5 brze nego anreader cak sta vise
isto se ukljucuju kad ih podesim u jawsu kao i eloquence ali su takve kakve
jesu za citanje prilagodjene tako da recimo kad na tastaturi pritisnete
tipku tab treba pola sekunde zbog tih profi citaca da reaguje zato vam je
moj savjet za radove sa programima u svakom slucaju koristite eloquence.