[slikom] Re: sound forge

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Nov 2005 10:55:36 +0100

Nažalost jarane upravu si što se ovog tiče istih imam problema ali je moja
sreća u tome što imam nekog ko vidi i kad sa tipkom alt ctrl dilit uđem u
windows task manager i sa mausom u proces mora mi neko endprocesirati
jfw.exe da bi sve proradilo i da nebi morao ići na restart. Problem je u
ovom zaglavljivanju što ni jedna tastaturna komanda ne funkcioniše kako
treba dok maus radi bez problema. Nažalost anreader ima dvije vrste
zaglavljivanja: Prva je kad zaista tastatura blokira do te mjere da ne
pomaže ni znanje u win task manageru koje znam sa aplikacionim tasterom na
desnoj strani i pod j jfw.exe da se odglavim sa tom tipkom i  slovom e.
Zatim kad čujem onaj zvuk od windowsa za pitanje samo lupim enter i ponovo
pokrenem jaws i onda radi. Međutim ova druga vrsta zaglavljivanja je i ta s
kojom se može pokrenuti na ovaj fazon jaws tj izaći iz ove zezancie. Ali ova
prva vrsta zaglavljivanja je do te mjere grozna da ni jedna tastaturna
komanda ne radi pa mi u ovom slučaju mora pomoći neko ko vidi da me izbavi
tj da mi isključi iz task managera jaws. Jednom sam se zaista zbog toga do
te mjere iznervirao da sam anreader izbrisao skroz iz računara i čak iz
regedita dok me nije prošlo i onda sam ga opet nazad vratio živeći u nade da
će izaći nova verzia anreadera koja neće ova... praviti.