[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Predstavljen informatički priručnik za slijepe

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 14:38:15 +0200

pridruzujem se lepim recima i zahvalnosti, sto ste gospodine Zlatko ucinili
za sve kojima ce ovaj prirucnik mnogo znaciti, tim pre po meni licno, samo
ako nije napisan na engleskom jeziku. mogla bih jos stosta reci, ali kako ne
biovu listu pretvorila u zelje cestitke i pozdrave, jer je specijalizovana
upravo za teme kojima se bavi i kakva joj je zapravo koncepcija ostaje mi da
vam u ime mnogih kojima ce ovaj prirucnik dobro doci jos jednom kazem veliko
hvala na trudu, utrosenom vremenu i znanju.