[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Predstavljen informatički priručnik za slijepe

  • From: Boško Trebovac <bole.trebovac@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 12:30:00 +0200

Pozdrav listeri procitao sam vezano za prirucnik koji je uradio nas kolega
zaista sam fasciniran i presrecan ovom prilikom zelim da cestitam Zlatku na
veoma ulozenom kako znanju tako i trudu ono sto me zanima kako eventualno se
moze doci do prirucnika meni odgovara elektronski format kao i na Brajevom
pismu veliki pozdrav svima od Boska.