[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Predstavljen informatički priručnik za slijepe

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 12:58:12 +0200

Pozdrav!
Ja takodjer cestitam Zlatku sto se uopce odlucio raditi ovaj prirucnik za
kojeg je trebalo izdvojiti vjerujem puno vremena a i puno strucnog znanja.
Vjerujem i ja da je prirucnik dobar.
Bilo je i ranije nekakvih pisanja prirucnika puno manjeg obima ali se bas
clanovi nisu puno time okoristili u smislu dobijanja znanja.
Mi smo ovdje od Udruge Huprt dobili poziv za promociju ovog prirucnika.
Osobno zbog nekih obaveza nisam mogla nazociti promociji ali znam one koji
jesu a koje nije sprijecila niti prakticno cjelodnevna jucerasnja kisa.
Da jos dodam da mi se u clanku s Neta ne svidja jedna cinjenica koja mi je
zapala za uho, a to je da u Hrvatskoj se samo 10% osoba od ukupnog clanstva
koristi racunalom.
Ja nisam imala razloga raditi tu statistiku ali mislim da je ta brojka
daleko veca.

Hope to speak to you soon!
Bada.