[slikom] Re: slepa lica i podizanje sistema odnosno xp

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jan 2013 13:27:40 +0100

Pozdrav!

Zanimljiva rasprava.

Meni se nije dobrim pokazala automatizirana instalacija sustava. Uvijek bi
nesto poslo krivim putem. :)

Za Drivere koristim Driver Pack (mislim da je trenutna verzija 12).
Velika je oko 2 GB. Pronasoa sam to na torrent stranicama).
Uglavnom, Driver Pack je kolekcija drivera, a prozor pokretacke datoteke
izgleda kao web stranica.
Dosad mi je program uspjesno sluzio za instalaciju gotovo svih drivera.

Windows 7 nije tesko instalirati.
Prednost je i u tome sto Win7 postavi osnovni zvuk koji je dovoljan do
instalacije "originalnih" drivera.

Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje
(Center for Education) "Vinko Bek"