[slikom] Re: slepa lica i podizanje sistema odnosno xp

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000liste@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jan 2013 21:13:03 +0100

pOZDRAV dRAGOSLAVE,

hAJDE, DA POKUŠAMO DA SE RAZUMEMO... dA LI, usb ZVUČNA KARTA, OMOGUĆAVA
INSTALIRANJE I REINSTALIRANJE SISTEMA, BEZ VIDEĆE POMOĆI? nISAM DAKLE, MISLIO
NA UPUTSTVO ZA KREIRANJE AUTOMATSKE INSTALACIJE, MADA BI MI BILO DRAGO, DA
NEKA, DOBRA DUŠA I TO POŠALJE NA LISTU. mISLIO SAM, BAŠ NA RAČUNAR, NA KOME
TREBA DA SE URADI RECIMO REINSTALIRANJE SISTEMA;DAKLE, DA LI USB ZVUČNA KARTA,
MOŽE DA MI OMOGUĆI, DA CEO PROCES INSTALACIJE SISTEMA, MOGU DA ZAPOČNEM, I
ZAVRŠIM, POTPUNO SAM, BEZ VIDEĆE POMOĆI? zA SVAKI SLUČAJ NAPOMINJEM, DA SAM
RANIJE, DOK SAM BIO KLASIČNI SLABOVIDI, A NE SLEPI ČOVEK, BEZ PROBLEMA MOGAO DA
REINSTALIRAM SISTEM;TAKVE OPERACIJE SU MI POZNATE, I BLISKE, TAKO DA, NE TREBA
DA MI POJAŠNJAVAŠ SAM POSTUPAK, VEĆ PRECIZNIJE, KADA SE POSLE PRVIH KORAKA
(URAĐENIH NA RAČUNARU KOJI GOVORI), DOĐE DO RESTARTA ISTOG, I NE POSTOJANJA
IKAKVIH DRAJVERA VIŠE NA NJEMU, DA LI BI TOG MOMENTA, UBADANJE USB ZVUČNE
KARTICE, OMOGUĆILO, DA I DALJE, SAMOSTALNO PROLAZIM KROZ PROCEDURU INSTALACIJE,
BEZ IKAKVE ZAVISNOSTI OD VIDEĆE POMOĆI? jASNO MI JE BILO, DA SE PO ZAVRŠETKU
INSTALACIJE, USB ZVUČNOM KARTOM, PREUZIMA KONTROLA NAD SISTEMOM;ALI, DA LI ONA
OMOGUĆAVA TO, DA SVAKA SLEPA OSOBA, IMA U SVAKOM MOMENTU, APSOLUTNU KONTROLU
NAD KOMPJUTEROM? dA LI SAM BIO, DOVOLJNO JASAN?

dUŠAN.