[slikom] Re: slepa lica i podizanje sistema odnosno xp

  • From: Iksi hacker <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Jan 2013 22:32:50 +0100

Pozdrav! Za automatizovanu instalaciju je najbolje koristiti vec tako
napravljenu instalaciju, ili je napraviti samostalno uz pomoc programa
n-lite, koji na zalost nije preterano pristupacan sa jaws-om ali moze da
se radi. Sa njim se mogu integrisati svi moguci drajveri koji se mogu
skinuti sa
www.driverpacks.net
a takodje ako bi se koristio sistem koji je dragoslav spomenuo postoji
program driver pack solution, sa kojim veoma lako mozemo da instaliramo
skoro sve drajvere a da ne razmisljamo o ploci i ostalom hardveru.