[slikom] Re: skeniranje

  • From: "Apolo - Bratimir Joksimovic" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 May 2006 11:55:47 +0200

To sam procitao u nekim nasim novinama, a bilo je pre godinu-i-po a mozda i
citave dve godine.
Mislim da vredi da pokusate da posetite neke od drzavnih ili univerzitetskih
Svajcarskih biblioteka na netu i da se blize raspittate o ovom skeneru. Kako
je stajalo u clanku, to je radeno u okviru nekog nacionalnog projekta kako
bi pohranili sve knjisko blago koje imaju, dakle, to je neki veliki i skup
projekat.