[slikom] skeniranje

  • From: "Tanja Djapic" <tdjapa@xxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Nov 2005 20:59:20 +0100

Pozdrav , Ja imam skener Hp 2300, i ponekad kad skeniram knjigu ona nije u
redu, tj. Kada neko ko vidi pogleda tu knjigu vidi samo jedan stubac texta po
sredini stranice ili kada listam knjigu sve bude u redu ali kad hocu da je
procitam od toga nema nista jer cita nesto bez veze,pa cak preskoci ponekad i
nekoliko stranica. Zaboravila sam da vam kazem da koristim fine reader 6. Da li
neko zna o cemu se radi ?  D a li je u pitanju neko podesavanje ili nesto drugo?