[slikom] Re: skeniranje!!!

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Jun 2005 20:10:02 +0100

Pozdrav za sve!

Kada se u MS Windowsima checkira da se NPR. za .txt ekstenziju uvijek otvara MS
Word iliti Winword ako je rijec o nekoj njegovoj starijoj verziji, to cesto
puta zna ne radit ako se radi doslovno o onom golom dos .txt osambitnom obliku.
Doista nisam isprobao kako stoji stvar ako se u Fine Readeru neki dokument
konvertira u .txt sto se poslije sa njim desava, no mozda se jednog dana i s
tim poigram pa javim rezultat na osnovu svog iskustva.

David