[slikom] Re: pomoc

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Nov 2005 23:55:50 +0100

Pozdrav svim listerima a i tebi Marko, da bi izskenirao knjigu uradi sledeæe
pritisni alt i idi strelicom na desno dok ne èuje¹ proces, zatim na dole dok ne
èuje¹ sken rid multiple imid¾ tu udari enter i treba da ti se pojavi prozor za
skeniranje i da isto otpoène u koliko je skener novije generacije a ako nije
moraæe¹ mi¹em na dugme sken. Kad zavr¹i¹ skeniranje opet alt i strelicom na
dole dok ne èuje¹ save vizard tu udari enter i strelicom gore dole naði
microsoft word udari enter i tekst æe biti prebacen u wordu D