[slikom] Re: pomoc

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Nov 2005 23:12:53 +0100

Caos c Ceco! Mozda ce ovo zvucati preostro ali za pocetak deinstaliraj
norton i stavi nod 32 jer norton antivirus ne valja nista bolje receno
uzasan je. Svaka im cast za sistemske alate ali antivirus im je smece. A sto
se noda tice on je veoma jednostavan za rukovanje i ne opterecuje racunar
puno za razliku od nortona i kasperskog koji su daleko iza noda.s