[slikom] pomoc

  • From: "Dalibor Drazic" <dalibor.d@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 May 2010 22:16:01 +0200

Pozdrav svima, imam problem.
Pre par meseci kupio sam nov racunar koji ima procesor kvadri kore duo intelov
sa 2,8 gigaherca 2 giga ram memorije i integrisanu zvucnu karticu.
kad ukljucim tu novu zvucnu karticu stavim line in zvucna radi normalno ali mi
neradi zvuk na tv kartici i jaws neradi prica kao kad radio stanica nije na
frekvenciji ali mi rade obe slusalice, a kad ukljucim staru zvucnu koju imam
nije integrisana onda jaws radi normalno imam zvuk na tv kartici ali mi radi
samo jedna slusalica, moze li mi neko reci u cemu je problem.
Hvala u napred

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 5096 (20100507) __________

http://www.eset.com