[slikom] Re: pitanje u vezi nvda

  • From: "SINISA JOKIC" <saskojokic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Jan 2014 15:53:58 +0100

Pozdrav prijatelji.

Moje misljenje je da u zivotu kao I u radu sa racunarom netreba biti
iskljuciv.

Sve ima svoje prednosti I mane.

Kada treba dati odgovor na ovakvo kompleksno pitanje treba svakako uzeti
savet onoga sa vise iskustva.

Moje misljenjena ovo pitanje  gde bih pokusao izdvojiti sustinu je da jaws
nikada nece postati portabilna aplikacija zbog instalacije video intercepta
a nvda to vec jeste.

Zasto dajem prednost portabilnim aplikacijama ? Pa zato sto  je njihovo
koriscenje veoma prakticno.

Posto zakljucujemo da jaws ume da zakuca pitam se dali se to desava i sa
nvda?
Moje misljenje je da nvda prekida svoj rad u manjoj meri u odnosu na jaws.

Koriscenje JAWSa je mozda bolje ako imas veliko znanje da radis sam njegove
skripte koje mislim da  su odgovorne za takav njegov rad.

Navescu jedan primer:

Recimo otisao si kod drugara i zelis mu pomoci oko racunara a on nema citac
i nezeli ga koristiti jer za tim nema potrebe .
Ako imas flesku i na njoj portabilni nvda a pri tom i portabilnu sintezu
nesto ces i uspet pomoci tvom drugaru..

Pitanje je slozeno pa su mozda ovo odgovori na to pitanje.

LP