[slikom] Re: pitanje u vezi nvda

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jan 2014 13:15:47 +0100

Pozdrav Marko i od mene,
Mozes imati koliko god hoces citaca ekrana na istom sustavu kao sto
Nikola kaze, u tom stvarno nema limita.
Inace da nadopunim odgovor na tvoje pitanje, ja sam ovdje jedan od
rijetkih koji koriste NVDA, NVDA i samo NVDA. Drugim rijecima, moj
kompjuter ne zna za program po imenu JAWS. I mogu sve, od surfanja do
slusanja glazbe, rada u Skypeu ili pisanja dokumenata u Wordu. Dakle
moze se, iako mnogi misle da se ne moze jer su navikli na tzv. fancy
mogucnosti koje jaws nudi i na njegove skripte. Samo da napomenem da
NVDA vec vise od godinu dana ima dodatke kojima se mogu prosiriti
njegove mogucnosti, pa tako i za dobivanje Insert+F11 naredbe za pristup
system trayu. Naravno ako ne volis espeak, mozes mu dodati Anreader ili
WinTalker. Vise nije problem niti tzv. JAWS kursor jer postoji sada
besplatan VMouse program za NVDA, a i podrska za navigaciju po objektima
je dosta poboljsana.
Tako da, sam odluci kako ces i sto ces.