[slikom] Re: pitanje u vezi nvda

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jan 2014 12:30:42 +0100

Pozdrav, Marko!
Ovde ćeš dobiti različita mišljenja i odgovore, zavisno od iskustva i
onoga šta ko očekuje od čitača i sinteza...
Možda sam isključiv, ali meni NVDA koristi samo u ekstremnim
situacijama kad Jaws iz bilo kog razloga crkne xd... Na ovaj čitač se
nikad neću navići i nije mi ni na kraj pameti da mi bude glavni, a
kamoli jedini na kompjuteru... Toliko komplikacija da wse do nečega
dođe, pa desetine dodataka koje treba instalirati ako hoćeš da ti neke
stvari čita... Ne, hvala, Jaws je Jaws sa svim kursorima, elegantno
rešenim prečicama, jednostavnom navigacijom...