[slikom] Re: pitanje u vezi nvda

  • From: Danijel Baričević 9A3GDB <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jan 2014 15:24:19 +0100

Ja sam po tom pitanju dosta isključiv. NVDA je čitač kojem ne treba
zamjena koliko god neki ne žele to prihvatiti.
Nemam ništa protiv drugih čitača, ali s obzirom koliko koštaju stvarno
ne vidim njihove prednosti u odnosu na NVDA koji je besplatan.
Primjedbe da za NVDA treba instalirati ovo ili ono je smješna kada se
uzme u obzir koliko skripti ima JAWS, pa se postavlja pitanje čemu
skripte kada taj čitač može sve?

Prečice i slićno su stvar učenja i tko je lijen za učenje neće ih
naučiti, to je normalno.

Izbor je na tebi, kao i u svemu drugome.

lp, Danijel

--
Lijep pozdrav,

Danijel Baričević