[slikom] Re: linkovi

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Apr 2007 13:25:16 +0200

Nisam stigao da probam sve ovo sto si predlozio. Posecujem "Blic on line", i
probao sam  postupak sa insert +f7 . Kada sam aktivirao link PC kursor je
nastavio po starom, ali je Jaws kursor poceo da cita informacije sa
odabranog linka. Medutim, s vremena na vreme on o toku citanj ovog linka
cita i naslove nekih drugih sto malo smeta ugodnom citanju.
   Zato sam rekao da mi je Robert pomogao sa postupkom jednim tab, ali je
verovatno zaboravio da mora i jednom strelica dole da bi se uslo u mogucnost
aktiviranja linka.
   Mogao sam ovo i na privatni mail, ali sam napisao na listu samo zbog toga
da me neko ko hoce vrati na pravi put ako sam nesto u proceduri pogresio.
   Veoma sam zahvalan svima koji su na ovu temu uzeli ucesca pogotovo sto je
ona za mnoge od vas pocetnicka u sto vas verovatno sve ovo mozda i zamara,
jer vas vraca na neke stvari koje mozda za neke od vas ne bi vise trebalo da
budu tema ove liste.
   Ne zbog sebe, vec i zbog drugih, verovatno cemo vise puta morati da
ponavljamo nesto sto je kompjuterska ili internetska azbuka, zato sto nas na
srecu sve vise dolazi do racunara.
   Razlicitog smo mentalnog sklopa, razlicite starosti, razlicito gledamo na
kompjuter. Sto se mene tice molim vas da imate razumevanja koje ste kako
vreme prolazi sve vise imali za pitanja koja su svojstvena pocetniku.
   Trudicu se da vas previse ne zamaram, ako nikako drugacije a ono sto cu
ih dozirati u razumnim vremenskim razmacima.
   Jos jednom se svima zahvaljujem, sto su mi pomogli da se pomaknem, sa
mrtve tacke u mogucnosti koriscenja interneta, koji je za moje shvatanje
kompjutera, mozda njegova najveca prednost.
   Ne zamerite na duzem tekstu, jer je to odlika starijih ljudi, ali i moja
zelja da vam objasnim svoj trenutni status u ovoj oblasti. Pozdrav.