[slikom] Re: linkovi

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Apr 2007 21:28:36 +0200

Bok!

Miso, ja i dalje tvrdim da je stvar, ponajveca, u izradi stranice.

Evo, posjeti moj rad stranice na
www.globalnet.hr/~nrundek

Ovo je stvarno najjednostavnija stranica sto moze biti, a vise od toga meni
nije potrebno.

Kad posjetis neki link, vracas se sa tipkom bacspace tamo gdje si prvotno
bio.

Javi mi na privatno kako ti se to cini.